Jak zamówić karty

stałego klienta, rabatowe, biznesowe, biblioteczne, lojalnościowe,

klubowe, członkowskie, identyfikacyjne, firmowe, identyfikatory

Krok 1

Zapoznaj się z naszą ofertą i wybierz rodzaj karty, którym jesteś zainteresowany

Krok 2

Przygotuj lub zleć przygotowanie projektu. Pamiętaj aby Twój projekt był zgodny z naszą specyfikacją. Projekty nie spełniające warunków ujętych w specyfikacji będą odrzucane. Informacje o tym w jaki sposób prawidłowo przygotować projekt znajdziesz na tej stronie.
Jeżeli szukasz interesującego projektu możesz taki znaleźć i kupić w tym serwisie .

Możesz także zlecić nam przygotowanie projektu, który przed drukiem prześlemy Tobie (e-mailem) do akceptacji

Krok 3

Wyślij zamówienie na  adres biuro@versoprint.pl.

W zamówieniu podaj:

  • Dane kontaktowe osoby zamawiającej (imię, nazwisko, adres e-mail i nr telefonu)
  • Rodzaj karty z naszej oferty
  • Sposób uszlachetnienia druku (folia matowa, błyszcząca, lakier UV…)
  • Nakład
  • Adres do fakturowania
  • Adres na jaki wysłać gotowe zamówienie
  • Dołącz projekt w postaci plików spakowanych ZIP.

Krok 4

Jeżeli projekt będzie przygotowany prawidłowo na podany w zamówieniu adres adres e-mail otrzymasz fakturę proforma. W przypadku błędów prześlemy informację co należy poprawić w projekcie

Po otrzymaniu potwierdzenia, że wpłata została wykonana Twoje zamówienie zostanie skierowane do realizacji. Od tego momentu nie ma możliwości dokonywania zmian ani rezygnacji z zamówienia.

Krok 5

Po wydrukowaniu karty zostaną wysłane pod podany w formularzu adres. Czas realizacji zamówienia oraz koszty przesyłki podane są na stronie Dostawa